До другої річниці президентських виборів Рух ЧЕСНО запустив найбільший Музей агітації та політичного трешу. У Музеї зібрано близько 3 000 експонатів. А ще тут найбільше кладовище передвиборчих обіцянок кандидатів.
Відвідування Музею доступне тут.
Перші три тематичні виставки презентували:
-
“90-ті: як творилась державність” – Дарина Рогачук, комунікаційниця Архіву національної пам’яті
-
“Битва за булаву”, Севгіль Мусаєва, головна редакторка видання “Українська правда”
-
“Великодня гречка” – Віта Думанська, лідерка Руху ЧЕСНО
“Музей працюватиме як база даних, але ми робимо тематичні виставки, щоб привернути увагу до певних явищ. У наших виборах дуже багато трешу. До прикладу, секонд хенд, який роздають у сільській раді від імені нардепа. Або дитячі ліжка, підписані іменами політиків, які їх подарували. Таблички в лікарнях, на дитячих майданчиках, обличчя політиків на алкоголі, на пасках – треш, якого насправді багато. Ми це, з одного боку, висміювали, а з іншого – хочемо задати нові лінії для формування політичної культури. Тому сьогодні говоримо не лише про треш, а й про змістовну виборчу агітацію. У нас є запит від людей на формування нової політичної культуи”, – розповіла лідерка Руху ЧЕСНО Віта Думанська.
Поповнювати колекцію агітації може кожен громадянин в 1 клік.
Схожі публікації:
- Два роки роботи парламенту: президентські закони не мають достатньої підтримки “слуг”
- Співай! Хто з політиків і як розважає виборців?
- Група “Довіра” найменше голосує за антикорупційні законопроєкти
- Рух ЧЕСНО визначив трьох найвпливовіших депутатів Ради
- Хто ефективніший для громади: депутат-волонтер чи депутат-професіонал?