В Генічеську спільно з місцевою владою та туристичним активом було проведено презентацію нової туристичної айдентики Приазов’я. Команда Zruchno Travel на замовлення USAID ERA провела велику роботу по створенню туристичної айдентики, спільно з експертами Асоціації Індустрії Гостинності України та Bulanov büro, яке займалось айдентикою Генічеська. Про це повідомили на сайті міської ради.
Було проведено аналітичне дослідження; 7 фокус-груп; консультації з майже 100 місцевими стейкхолдерами. За кілька місяців були розроблені три концепції, з яких після доопрацювання була обрана найкраща. В основу нової айдентики і туристичного бренду увійшли вже знайомі символи і бренди п’яти ключових локацій Приазов’я (Генічеськ, Бердянськ, Кирилівка, Маріуполь, Мелітополь).
Презентацію провів голова Асоціації Індустрії Гостинності України Олександр Лієв і засновник Bulanov büro Дмитро Буланов.
Цей проєкт став можливий завдяки проекту USAID, який послідовно підтримує розвиток підприємництва на Сході України.
Схожі публікації:
- Під час учорашніх обстрілів поранено 8 рятувальників, один загинув
- Внаслідок ранкового обстрілу Херсонщини загинула жінка – розпочато розслідування
- СБУ викрила високопосадовця Одеської ОВА, який вкрав понад 7 млн грн на будівництві селищних лікарень
- Вперше в історії херсонського гандболу спортсменки вибороли срібло: спортколедж продовжує працювати в умовах війни
- У Борозенському відновили 40 осель та відремонтували вікна в школі, – Прокудін