Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Нову туристичну айдентику презентували у Генічеську

В Генічеську спільно з місцевою владою та туристичним активом було проведено презентацію нової туристичної айдентики Приазов’я. Команда Zruchno Travel на замовлення USAID ERA провела велику роботу по створенню туристичної айдентики, спільно з експертами Асоціації Індустрії Гостинності України та Bulanov büro, яке займалось айдентикою Генічеська. Про це повідомили на сайті міської ради.

Було проведено аналітичне дослідження; 7 фокус-груп; консультації з майже 100 місцевими стейкхолдерами. За кілька місяців були розроблені три концепції, з яких після доопрацювання була обрана найкраща. В основу нової айдентики і туристичного бренду увійшли вже знайомі символи і бренди п’яти ключових локацій Приазов’я (Генічеськ, Бердянськ, Кирилівка, Маріуполь, Мелітополь).
Презентацію провів голова Асоціації Індустрії Гостинності України Олександр Лієв і засновник Bulanov büro Дмитро Буланов.

Цей проєкт став можливий завдяки проекту USAID, який послідовно підтримує розвиток підприємництва на Сході України.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН