Протягом січня – березня 2021 року на сервіс Державної податкової служби України «Пульс» звернулося 37 заявників Херсонської області.
Найбільшу питому вагу складають звернення щодо організації роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі – 33 звернення (89%). Два звернення стосуються реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді. Один заявник повідомляв про бездіяльність податківця під час виконання службових обов’язків, ще один висловив незадоволення подавати податкову звітність на паперових носіях.
Всі інформаційні повідомлення сервісу «Пульс», що перебували на розгляді в Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.
Сервіс ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб – податківців за телефоном 0 800 501 007.
Заявникам слід знати: при наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо громадянин не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, інформація реєструється як анонімна.
Схожі публікації:
- На “Чонгарі” перевірили таксистів: перевізники здивували податківців
- В Олешківській податковій з’явився дитячий куточок
- Податкова влаштувала свято для малечі
- Херсонські податкові юристи відвоювали на користь держави більше мільярда гривень
- На Херсонщині викрили схему приховування від оподаткування 48 мільйонів гривень