Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Херсонський торт став туристичною візитівкою міста

Чи може десерт стати туристичним магнітом? Творці Херсонського торту переконані, що так. Як розвивається бренд і скільки туристів везуть смачний сувенір додому?
Херсонці Анна та Костянтин Воскобойник 5 років були на заробітках в Італії. Хотіли залишитись жити за кордоном, але повернулися й успішно розвивають власну справу.

Редакції “О, Море” Анна Воскобойник розповіла про життя в Італії, про любов до морозива, що надихнула на бізнес, про перемогу в конкурсі на солодкий бренд Херсона та про те, чи може кондитерка бути туристичним магнітом.

Хотіли залишитись в Італії назавжди

Анна та Костянтин Воскобойник родом із передмістя Херсона. Ганна – економіст за освітою, а Костянтин закінчив університет кораблебудування.

Родина Воскобойників

У 2003 році пара вирушила на заробітки в Італію. Працювали разом на заводі з виробництва пластику. За 5 років Костянтин гарно зарекомендував себе, виконував функції директора заводу, коли останній був у відпустці.

Пара планувала залишитись в Італії назавжди і навіть взяла кредит на житло на 25 років. Однак перед прийняттям остаточного рішення все ж вирішила спробувати відкрити бізнес в Україні.

Вирішили виробляти і продавати морозиво.

“Я обожнюю морозиво. Це мій улюблений десерт. У дитинстві мама давала мені з братом завдання. Наприклад, приготувати чи прибрати щось. І мій брат міг відкупитися від мене морозивом. Він купував його за власні заощадження в обмін на те, що я за нього виконувала роботу”, – пригадує Анна.

Любов до морозива розкрилася з новою силою в Італії, де дуже популярне джелато. Цей десерт не містить хімічних домішок, в його складі – свіже молоко, вершки, цукор та натуральні домішки у вигляді сезонних фруктів, овочів, прянощів, горішків тощо.

Вивчивши технологію виробництва саме такого морозива на курсах в Італії, Костянтин відкрив перші торгові точки з продажу десерту в Залізному Порту. Розпочав бізнес із зароблених в Італії грошей.

Обов’язки розподілили так: Костянтин робив морозиво, а Анна продавала. Влітку пара працювала в Україні, після завершення сезону поверталися на завод в Італію.

Так тривало два роки, на на третій родина відкрила власне кафе-морозиво в центрі Херсона. Це був 2012 рік. Назвали свій перший заклад Perfetto.

Кафе Perfetto

Відтоді бізнес-родина подружжя поповнилася ще двома закладами – сімейним кафе Amici та рестораном Miracoli. Також мають власний кондитерський цех, виробляють морозиво та молоді сири.

Перемога в конкурсі на солодкий бренд Херсона

У 2019 році Херсонська міська рада оголосила конкурс на візитну кондитерську картку міста.

Десерти-учасники мали викликати асоціації з Херсоном. Також важливою умовою була можливість транспортування солодощі на далекі відстані.

Позмагатися за перемогу в конкурсі вирішила й наша героїня. Разом із кондитерами свого цеху підготувала десерт “Дари Херсонщини”.

Для Анни було важливо, щоб торт складався з локальних продуктів. І такий вдалося зробити.

У його складі немає борошна, проте є:

  • коржі – безе з грецькими горіхами,
  • крем – крем-сир з білим шоколадом і курагою,
  • зверху – молочний бельгійський шоколад.

“Моє дитинство – то суцільні абрикоси. У нас у дворі росло 4 величезні абрикоси. Ми їх і їли, і сушили, і закатували, і продавали. А ближче до осені з’являлися грецькі горіхи. От ці продукти й використали для приготування торта”, – зізнається Ганна.

Десерт є доволі простим, ефект забезпечує поєднання інгредієнтів. Як пояснює Ганна, шкірка грецького горіха дає легку гірчинку, а курага – кислинку.

тортТорт “Херсон”Автор: Архів героїні

У конкурсі взяв участь 41 учасник, а переміг торт Анни Воскобойник. У подарунок жінка отримала сертифікат на 1 000 доларів (28 000 гривень) для закупівлі професійного обладнання.

Гроші віддала на благодійність – придбала та передала новеньку сучасну м’ясорубку Херсонському будинку дитини.

ДЖЕРЕЛО

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН