Про це кореспонденту Укрінформу розповів керівник брендингового агентства Олексій Мірошников.
“Вперше ми таку кепку побачили на “Зелених хуторах Таврії”. Там господар одного з хуторів таку мав, і дітям, для яких він проводив екскурсію, вона дуже сподобалася. Потім ми розшукали таку в інтернеті й вирішили, що зараз, коли носимо маски під час карантину, непогано, коли трохи вітерець обдуває”, – зазначив Мірошников.
За його словами, вентилятор працює на сонячних батарейках. Самі кепки та вентилятори – китайська продукція. А от зображений на кепці знак, що асоціюється з Херсонщиною – “Скіфське сонце”, вишивають у Херсоні. Вентилятор знімається, тож кепку можна випрати.
https://www.facebook.com/alexey.miroshnikov/posts/3614747731878194
Як зауважив Мірошников, “кепку-херсонку” зі “Скіфським сонцем” він вже виклав на своїй сторінці у Facebook. Її запропонують на конкурс на найкращу ідею щодо створення локального сувеніра в межах туристично-контентного проєкту “TripMustGoOn”.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- На засіданні «земельної» комісії розглянули близько трьохсот питань
- У структурних підрозділах «Укррічфлоту» в Херсоні проводять перевірку
- Онлайн-аукціон з приватизації заводу «Судмаш» відбудеться 10 червня
- У бюджеті Херсона передбачено 800 тисяч грн. для безкоштовного лікування катаракти у херсонців, – Алла Малицька (відео)
- Через постійні обстріли у Херсоні не може працювати хлібзавод