Громадська організація “Центр живої історії “Олешшя” у складі Регіональної туристичної організації “Туризм Херсона” розпочинає процес створення нового та унікального контенту про туристичні можливості Херсонської області. Даний проєкт реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
У межах туристично-контентного проєкту «TripMustGoOn» для херсонських кавунів створять наліпки з QR-кодами.
«На ста тисячах кавунів буде розміщена маленька наліпка із QR-кодом, що вестиме на інформаційний ресурс, де будуть розповідати про нашу область», — зазначив Павло Білецький, голова правління ГО «Центр живої історії «Олешшя», президент регіональної туристичної організації «Туризм Херсона».
За його словами, у такий спосіб кавун зможе стати «зеленим смугастим послом регіону». Жителі інших областей, які його придбають, зможуть зі свого смартфона побачити Херсонщину та дізнатися про туристичні локації.
Ініціатори проєкту зазначають, що наліпки розміщуватимуть у партнерстві з місцевими фермерами.
За матеріалами сайту Херсонської ОДА
Схожі публікації:
- Оголошено конкурс на кращий логотип херсонського кавуна
- Українці не вірять в переваги життя в країні, а вони є: допис чоловіка вразив соцмережі
- В Україні та Європі працює 16 українських освітніх хабів
- На Херсонщині готуються до святкування Дня Європи
- Не можна жити очікуваннями, потрібно самим змінювати життя, – Олександр Сидоренко