Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

На Херсонщині запроваджено карантинні заходи у ЦНАПах

За для захисту себе та своїх близьких та запобіганню поширення захворювання на коронавірус  Херсонська обласна державна адміністрація рекомендує залишайтися вдома і без гострої необхідності не виходьте.

А якщо вже вкрай потрібно замовити адміністративну послугу – користуйтеся онлайн-сервісами!

Електронні послуги допомагають убезпечитися від інфікування

Пам’ятайте одна з основних умов безпеки – уникати місць масового скупчення людей

Цьому допомагає переведення комунікації у дистанційний режим, застосування сучасних інформаційних технологій. Таке правило поширюється і на отримання адміністративних послуг

Відвідування відповідних органів влади потрібно мінімізувати. Не варто стояти у «живій» черзі, наражаючи себе та оточуючих на небезпеку: коли є можливість скористатися онлайн-чергою.

Будьте відповідальними та дотримуйтесь декілька простих правил:
В приміщеннях ЦНАПів відповідних адміністративно-територіальних одиниць, що є місцями масового перебування людей користуватись медичними масками та антисептиками
Подавати звернення з особистих питань за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку, відповідно до чинного законодавства;
здійснювати попередній запис на зручний день та час, зокрема через офіційні сайти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, об’єднаних територіальних громад, а також через офіційний сайт обласної державної адміністрації – розділ «Онлайн-запис до ЦНАПів» https://khoda.gov.ua/poslugi.
Очікувати своєї черги поза межами будівлі ЦНАП (на вулиці, подвір’ї ) з дотриманням відстані не менше ніж 1 метр
Не знаходитись в приміщенні де кількість громадян перевищує кількості робочих місць для обслуговування;
Дотримуватись відстані під час обслуговування не менше 1 метра між працівником ЦНАП.

Як приклад роботи Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Новотроїцької селищної ради зручно та безпечно проводиться прийом громадян:

Крок 1 – реєстрація в електронній черзі.
Крок 2 – отримання талону  відвідувача з датою, часом та номером в черзі
Крок 3 – очікування зовні приміщення, на свіжому повітрі, уникаючи контакту з іншими відвідувачами. Завдяки системі управління електронною чергою, та botklient зі свого смартфону ви зможете слідкувати за номером в черзі .
Крок 4– як прийде ваша черга вам прийде повідомлення про виклик на прийом до адміністратора.
Крок 5 – після отримання послуги ви зможете оцінити роботу як адміністратора так і роботу підрозділу в цілому.

Бережіть себе та своїх близьких

https://www.facebook.com/vcpkhoda/photos/pcb.118606406413427/118650219742379/?type=3&theater

відділ цифрових послуг управління інформаційних технологій Херсонської ОДА

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН