Споживачі у Херсоні скаржаться не лише на неякісні харчі та побутову техніку. А й на ювелірні вироби.
Про це розповідає заступник начальника управління захисту споживачів – начальник відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Олександр Мандра.
У 2019 році було 2 звернення щодо виробів із дорогоцінних металів. У першому випадку у людини були претензії не до самого металу, а до каміння. Покупець засумнівався, що це саме той дорогоцінний камінчик, який був вказаний на етикетці.
Споживач сам звернувся до пробірної палати, аби провести дослідження. І виявилось, що він був правий, – камінь виявився напівдорогоцінним, ще й меншої ваги, ніж заявив виробник.
З результати експертизи херсонець звернувся до магазину, в якому придбав прикрасу. Там його проігнорували. Після цього звернувся до Управління захисту споживачів.
– Ми вийшли на перевірку і зобов’язали продавця замінити каміння на таке, яке було вказане у ярлику. Продавець так і зробив. – розповів Олександр Мандра.
Друга скарга була пов’язана з гарантійним зобов’язанням. Був придбаний браслет, дуже швидко там розійшлись кілька ланок. І було встановлено, що причина цього – саме виробничий брак. Продавці спочатку відмовились ремонтувати виріб. І виконали свої гарантійні зобов’язання лише після втручання Держпродспоживслужби.
До речі, у 2020 році скарг на неякісні ювелірні вироби не надходило.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- На Херсонщині навчали, як запобігти спалаху африканської чуми свиней
- Фальсифіковане солодковершкове масло розповсюджували на Херсонщині
- Після скандалу із побиттям тварин, в херсонському зоопарку “Країна Єнотія” провели перевірку
- Держпродспоживслужба посилить співпрацю з Херсонським аграрним університетом
- Чи дотримуються у херсонських кафе карантинних вимог