В листопаді минулого року ми знайомили своїх читачів з нововведеннями, які запровадженні в Центрі первинної медико-санітарної допомоги (колишня поліклініка), а саме – електронний запис до лікаря.
Як “приживається” новий вид послуги та які наступні кроки в цьому напрямі робляться, з такими питаннями кореспондент Online Нова Каховка звернувся до головного лікаря КНП “ЦПМСД м. Нова Каховка” Зоріни Зінченко”.
– Взагалі-то, електронна медицина – це синтез розвитку медичних та інформаційних технологій. Даний напрямок складається з багатьох перспектив: від створення відкритих цифрових реєстрів пацієнтів до лікування хворих на відстані. Електронний запис до лікаря, який ми запровадили в кінці минулого року – це нова послуга, яка потребує певного часу, аби стати масовою. А вже з січня, після проведеного навчання лікарів ЦПМСД і реєстраторів, запрацювала онлайн реєстрація, яка має на меті прибрати черги до лікаря та записатися на прийом в зручний для пацієнта час. Цьому передувало приєднання установи до Інтернет-порталу 24/7 (Ks.medportal.ua). На доступній мові – це портал пацієнта або новий спосіб комунікації лікувальної установи з хворим із використанням новітніх технологій. Призначення порталу – підвищення доступності та якості надання медичних послуг, розширення прав можливостей пацієнта, а саме доступ до особистої інформації з будь-якого місця з підключенням до Інтернету. На створеному сайті пацієнт, що має декларацію про медичне обслуговування, самостійно реєструється, завдяки коду доступу, отриманому від лікаря. Тож, створивши свій персональний кабінет, кожен наш мешканець матиме можливість в онлайн режимі бачити графік роботи свого сімейного лікаря та записуватися до нього на прийом в зручні дні та години, коли виникне така необхідність, – розповіла Зоріна Іванівна.
Першими, хто оцінили можливості порталу та онлайн реєстрації, стали молоді батьки. Основна перевага – планування дня, можливість відвідати лікаря-педіатра в разі хвороби дитини, не користуючись послугами реєстратури. У випадку запису на прийом через медичного реєстратора, в телефоні пацієнта висвітлюється інформація про час та дату відвідування лікаря, автоматично виключається очікування в черзі, тим самим заощаджується час на заплановані справи. Доросла частина населення ще вагається в прийнятті нової форми звернення до лікаря і продовжує записуватись особисто через регістратуру або мобільний зв’язок. Однак лікарі мають надію, що просвітницька робота, в тому числі і через ЗМІ, буде мати вагомий вплив на світогляд населення та прогресивний погляд на переваги реформи в медичній галузі.
Схожі публікації:
- Таврійську громаду прикрасили синьо-жовтими стрічками
- Нові технології російської армії: у середмісті Херсона з’явилися дерев’яні “їжаки”
- Тварини у “Казковій діброві” у Новій Каховці залишились без засобів виживання: як допомогти
- Під час війни Херсонщина втрачає гектари лісу: на їх відновлення потрібні мільйони і роки
- Російські військові відбирають у населення мобільні телефони через підозри у викритті їх позицій