Все частіше споживачі Херсонщини зіштовхуються з неякісною продукцією й антисанітарією у супермаркетах. Як і коли здійснюється перевірка даної сфери – на ці питання відповів виконуючий обов’язки начальника Головного управління Держспоживслужби у Херсонській області Ігор Грищенко.
«Згідно з чинним законодавством, усі магазини та ринки перевіряються за ступенем ризику. Якщо скарг від споживачів не було або незначна кількість, то даний об’єкт перевіряється не більше, ніж раз на рік. Якщо ж скарги надходять систематично – це вважається високий ступінь ризику. Такі магазини знаходяться під постійним наглядом і працівники держспоживслужби навідуються чотири рази на рік»,-прокоментував Ігор Васильович.
Вже з 15 січня 2019 року працівники розпочали планову перевірку супермаркетів. Предметом цієї перевірки є виконання вимог законодавства України з питань захисту прав споживачів.
Також працівники ГУ Держспоживслужби додали, що більшість херсонців скаржаться на неякісні продукти лише на просторах інтернету, тому такі скарги займають останнє місце за кількістю звернень до Управління прав споживачів.
Схожі публікації:
- На Херсонщині навчали, як запобігти спалаху африканської чуми свиней
- Фальсифіковане солодковершкове масло розповсюджували на Херсонщині
- Після скандалу із побиттям тварин, в херсонському зоопарку “Країна Єнотія” провели перевірку
- Держпродспоживслужба посилить співпрацю з Херсонським аграрним університетом
- Чи дотримуються у херсонських кафе карантинних вимог