Коштів, які виділяються щороку ледве вистачає, щоб «залатати дірки» і зробити капремонт на десятках кілометрах. В 2017 році ремонт автошляхів фінансувався з різних джерел (державний бюджет, обласний, кредитні ресурси і за рахунок митного експерименту) – це близько 280млн. гривень. За рахунок цих коштів відремонтована ділянка траси Г-57 (Цюрупинськ – Гола Пристань – Скадовськ). За кредитні кошти, видані під державні гарантії, проведені роботи на автошляху місцевого значення «Білозерка – Станіслав».
З різних джерел фінансувався і ремонт 15 км в 2017 році на трасі «Мар’янське-Берислав», яка стала «героєм Youtube» за кількістю викладених відео і переглядів.
За словами начальника служби автомобільних доріг в Херсонській області Миколи Савченка, на капремонт Бериславської автодороги витрачено 110 млн. грн. (фінансування відбувалось з Держбюжету, з кредитних коштів та податків, що надійшли від «митного експерименту»).
Найбільш небезпечними для проїзду залишаються мости у двох балках – Новокаїрській та Милівській. Мостові споруди побудовані у 50-х роках минулого століття. Нині прийшли у такий стан, що на них не можуть роз’їхатись навіть два легкові автомобілі. Вантажівки вистоюють цілу чергу, бо покриття на мостах не залишилось, одні суцільні ями. По цих двох балках вже підготовлена проектно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту і зараз перебуває на експертизі. За попередніми розрахунками, кошторис становитиме 60 млн. грн., і за ними треба буде йти з простягнутою рукою до Києва.
Схожі публікації:
- «Митний експеримент» щодо ремонту доріг на Херсонщині провалився
- Херсонець Михайло Опанащенко ініціював міжнародну зустріч щодо розвитку доріг і мостів в Україні
- Ремонт дороги Берислав-Мар’янське продовжиться в 2018 році
- Депутати на найближчій сесії розглянуть питання матеріальної допомоги від сьогоднішньої пожежі в Херсоні
- Фермери Херсонщини обіцяють перекрити автошляхи в регіоні