За постановою Кабміну, спочатку в п’яти областях України, а цьогоріч – по всій території був проведений експеримент, за яким 50% митних надходжень, отриманих понад плану, спрямовувались на покращення дорожньої інфраструктури. Херсонську область об’єднали з Кримом і довели план – 200 млн. грн. 2017 року митні платежі до спеціального фонду склали всього 6,8 млн. Їх частково спрямували на ремонт траси «Мар’янське – Берислав».
Чому експеримент не спрацював на Херсонщині? Начальник служби автомобільних доріг в Херсонській області Микола Савченко вважає, що неправильним було об’єднувати область з півостровом і ставити перед херсонськими митниками нереальні плани.
Невідомо, чи буде подовжена дія експерименту із спрямування митних надходжень на ремонт та реконструкцію автошляхів на наступний рік. У деяких регіонах проект став успішним, і за суми перевиконання вдалось відремонтувати великі ділянки доріг загального користування (між населеним пунктами, міжнародні та національні траси). Експеримент передбачає саме цю категорію автошляхів, дороги ж усередині населених пунктів повинні ремонтуватись за рахунок місцевих бюджетів. Так що поживемо-побачимо…
Схожі публікації:
- На утримання в належному стані всіх автошляхів Херсонської області необхідно щорічно 3 мільярди гривень
- Херсонець Михайло Опанащенко ініціював міжнародну зустріч щодо розвитку доріг і мостів в Україні
- Ремонт дороги Берислав-Мар’янське продовжиться в 2018 році
- Депутати на найближчій сесії розглянуть питання матеріальної допомоги від сьогоднішньої пожежі в Херсоні
- Фермери Херсонщини обіцяють перекрити автошляхи в регіоні