Джулія Гіллен, віце-президентка з питань освіти, голова виконавчого комітету Інституту професійної освіти і освіти дорослих представила цілі вищої освіти для 86 освітніх програм, які сконцентровані на технічних науках, підготовки до ринку праці і персональному розвиткові здобувачів. У центрі навчання, орієнтованого на здобувачів, визначені навчальні цілі, які спрямовані на те, що студенти мають вміти робити після завершення навчання.
Професорка, докторка наук Ютти Папенброка (Інститут ботаніки) продемонструвала створення курсів з відритим доступом на платформах з відкритою ліцензією. Ці курси можуть входити як до обов’язкової частини освітньої компоненти, так і до поглибленого вивчення за бажанням студентам. Особливо корисно запроваджувати відкриті електронні ресурси (OER) з урахуванням різного рівня підготовки здобувачів: як власними напрацюваннями, так і OER, підготовленими НПП з усього світу. Українські викладачі також долучені до створення і запровадження в освітній процес OER при виконанні спільних проєктів. Мета проєкту DigiUni – створювати власні відкриті електронні ресурси на власній цифровій платформі DigiPlatform з субтитрами на різних мовах.
Керівник відділу Корнеліс Катер презентував сервіси електронного навчання (ZQS/elsa) для 35000 користувачів платформ StudIP і Illias. Ці системи управління навчанням (LMS) є найбільшими у північній Німеччині. Триває робота з інтеграції LMS десяти німецьких університетів в єдину мережу EULIST, що в найближчому навчальному році надасть учасникам освітнього процесу доступ до всіх електронних освітніх ресурсів мережі. Подібна ідея закладена у створення спільної платформи DigiUni для українських університетів. Паралельно в Університеті імені Готфріда Вільгельма Лейбніца існує три платформи: StudIP (центральна система управління навчанням для підтримки всіх курсів), Illias (платформа для навчання, оцінювання і проведення цифрових іспитів) і платформа для отримання сертифікатів і підсумкових оцінок, на якій можна завантажити власний сертифікат проходження кожного курсу і провести верифікацію отриманих сертифікатів з боку роботодавців.
Андреас Мерокіс презентував роботу медіацентру LUH, на базі якого створюється навчальне відео у вигляді відкритих освітніх ресурсів, що стає доступним на платформах з відкритим кодом.
В цілому воркшоп презентує напрацювання європейських колег, які стануть в нагоді українським університетам-учасникам консорціуму DigiUni для створення власного унікального, затребуваного і доступного навчального контенту.
Схожі публікації:
- Херсонських дітей навчають петриківському розпису в Хмельницькому
- У передмісті Херсона ворог обстріляв житловий будинок, є поранені, – Херсонська ОВА
- Одруження під час війни: у Херсоні військовий та його обраниця взяли шлюб
- У Комишанах за ніч пошкоджено обстрілами більше 60 будинків (фото)
- Під час ранкового обстрілу Херсонщини є загиблі та поранені. Вбито немовля, – Прокудін