Звернення опублікували на офіційній сторінці ТОВ “ХОЕК”:
Шановні споживачі!
ТОВ «ХОЕК» дякує всім, хто в надскладних умовах знайшов можливість розрахуватися за спожиту електроенергію!
Ми розуміємо наскільки важко зараз кожному мешканцю Херсонської області. Для підтримки енергетики країни важлива кожна сплачена Вами гривня
Просимо всіх, хто ще не розрахувався за спожиту електроенергію, зробити це. Вчасно оплачений рахунок – це гарантія стабільності енергетичного тилу країни.
Рахунки за травень вже в особистих кабінетах споживачів на сайті ТОВ «ХОЕК». Листи з рахунками є і в скриньках електронної пошти.
Якщо Ви виїхали за межі області, просимо сплачувати за спожиту електроенергію та вчасно передавати показники електролічильника!
Розрахуватися можна:
В персональному кабінеті https://khoek.ks.ua/site/online_payment.
За допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
У платіжних терміналах.
Через мобільні додатки банків за реквізитами.
Разом ми переможемо! 💙💛
Схожі публікації:
- У період з 20 листопада у Херсоні зафіксували 139 ворожих обстрілів, загинуло 19 осіб
- У Херсоні перевіряють укриття на наявність вибухонебезпечних предметів
- Херсонці виїздять з міста евакуаційним потягом (фото)
- Хмельницькі рятувальники допомагають переселенцям з Херсона
- Будівля Херсонського слідчого ізолятора суттєво пошкоджена внаслідок обстрілів