«Запоріжжяобленерго» хоче пришвидшити темпи обслуговування людей та скоротити черги.
У зв`язку із карантинними обмеженнями доступ сторонніх осіб до адміністративних будівель «Запоріжжяобленерго», у тому числі – до приміщень центрів обслуговування, обмежений. Наразі спілкування відвідувачів із фахівцями центрів обслуговування здійснюється через встановлений на вході до будівлі телефон. Такий формат викликає у користувачів чимало незручностей та обурення, але це – вимушені заходи, пише Перший Запорізький.
Тож, аби вирішити проблеми, Запорізькі міські електромережі збільшують штат, що зможе обслуговувати відвідувачів у центрах обслуговування. Новий персонал почав працювати з 7 квітня.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Внаслідок обстрілу Оріхів на Запоріжжі залишився без води та електропостачання
- Вихованців запорізького сиротинця евакуювали у безпечніші регіони
- Від початку війни у Запорізькій області тисячу разів лунав сигнал повітряної тривоги
- Колаборанти у Запорізькій області закликають людей ігнорувати перехід на зимовий час
- Внаслідок обстрілів у одному з населених пунктів Запорізького району пошкоджено газову трубу: виникла пожежа