Таке рішення прийняли на нараді з питання пропуску суден по річці Дніпро під час будівництва мостових переходів в умовах офіційного відкриття навігації.
Уже з квітня очікується рух великого потоку річкового транспорту.
Водночас виконання робіт на будівництві запорізьких мостів здійснюється за допомогою найбільшого плавучого крану Європи LK-800 «Захарій» вагою 800 т, який прибув в Україну з Туреччини. На сьогодні кран використовується для встановлення тимчасових опор для будівництва мосту. У будівництві мостових переходів задіяно майже 400 робітників генеральних і субпідрядних підприємств.
З 30 березня цього року будівельні роботи вестимуться краном «Захарій» у більш швидкому темпі згідно з графіком, в окремі дні протягом 12-24 годин. У зв’язку з цим виникає потреба врегулювати рух плавучого крану в умовах активної навігації на Дніпрі.
Учасники наради вирішили запровадити чергування біля місця проведення будівельних робіт мобільного пароходу, обладнаного засобами зв’язку, який матиме завдання створювати безпечні умови навігації під час роботи крану.
Судновласників закликають з порозумінням поставитися до реалізації Програми Президента України та сприяти безпечному судноплавству під час виконання будівельних робіт на запорізьких мостах.
Навігація під час будівництва запорізьких мостів зупинятися не буде, проте, у деякі дні пропуск суден проводитиметься за окремим графіком.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Будівництво мостів через Дніпро у Запоріжжі: чому не варто сподіватися на швидкі зрушення
- До будівництва запорізьких мостів залучать китайську компанію
- Мости у Запоріжжі будують цілодобово
- Будівництво запорізьких мостів має завершитися цього року
- У Запоріжжі розпочали монтаж низової частини вантового мосту