Про це заявив Олександр Старух під час зустрічі з представниками Бердянського морського торговельного порту, регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», промислових і агропромислових підприємств регіону.
Під час наради учасники розглянули можливі перспективні напрямки розвитку державного підприємства БМТП та покращення транспортно-логістичної системи Запорізької області.
Бердянський порт має довгу історію. Були злети та падіння. Діяльність підприємства, на якому працює понад 600 осіб і яке сплачує податки до бюджетів усіх рівнів, є важливою для соціально-економічного розвитку Бердянська та Запорізької області. Це єдиний морський транспортний вузол Запорізької області, і нам варто розвивати транзитний потенціал регіону, – наголосив Олександр Старух під час наради.
Виконуючий обов’язки директора порту Микола Таранов повідомив, що підприємство спеціалізується на роботі з усіма видами вантажів, в тому числі, які потребують спеціальних умов перевантаження і зберігання, з сухопутних видів транспорту на морські судна та у зворотному напрямку.
БМТП обслуговується залізничною станцією та має сучасний залізничний в’їзд до перевантажувальних терміналів. На території розташовано: 8 причалів, 9 суховантажних критих складів, 21 суховантажний відкритий майданчик, майже 40 кранів. Керівник звернувся до представників промислових та агропромислових підприємств з пропозицією розглянути питання можливої співпраці та переправлення їх експортної та імпортної продукції через порт.
В свою чергу, директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Олександр Заруба зазначив, що вже ведеться робота з аналізу інфраструктури та рухомого складу для оцінки можливостей співпраці з Бердянським морським торговельним портом. Так, планується проведення реконструкції та ремонтних робіт залізничних шляхів, які забезпечують транспортування вантажів до Бердянська. Також у наявності 30 локомотивів, чого в цілому вистачає для безперебійної та ритмічної доставки вантажних вагонів до порту.
Ми разом маємо створити всі умови. Об’єднати можливості регіону, підприємств області та самого порту, щоб збільшити вантажообіг, зберегти колектив і в жодному разі не допустити подальшого скорочення робочих місць, – зазначив Олександр Старух наприкінці зустрічі.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Запоріжці отримали понад 135 мільйонів гривень «теплих» кредитів
- Як запорізькі нардепи голосували за “бюджет розбудови”
- Хто зможе купувати землю в Україні з 1 липня
- Із запорізького храму поцупили святі мощі
- Литва готова співпрацювати з херсонськими фермерами, аеропортом «Херсон» й інвестувати у морські порти