Розбите вікно в автобусі, два контролери тролейбусів з нервовими зривами – з 18-го березня в Херсоні з 12-ої години у громадському транспорті не має бути більше 10-ти пасажирів.
Кінцева зупинка 9-ого тролейбуса. Пасажири незадоволені, розповіла кондукторка у тролейбусі Ганна Небогатова:
“А їх у мене скільки до кінця маршруту буде? Чоловік 80? Мене приб’ють тут. Дайте нам тоді якусь охорону! Поліцію! Я так не можу працювати! Перший день і я вся тремчу! Можна мені так відпрацювати зміну 14 годин?”
Михайло Москаленко – пенсіонер:
“Це ж скандал! Зробити серед людей такий ажіотаж, щоб один одного гризли, кусали! Двох запустили – двох випустили. Це ж і бійки можуть бути. Але ніхто не дотримаються цього, і правильно роблять”.
Херсонець Вадим Блощук розповів:
“Я не поїхав, адже боюся підхопити цей коронавірус. Намагаюся менше пересуватися містом, дотримуватись усіх приписів”.
На маршрути міста вийшло 33 тролейбуси. Це менше, ніж зазвичай,- сказав керівник комунального підприємства “Херсонелектротранс” Єгор Устинов:
“Спробували зранку таким чином, щоб регулювати так, щоб відкривати тільки середні двері, але люди. які стоять на зупинці, особливо по першому маршруті на залізничному вокзалі, вимагають, щоб усі двері були відкриті. І вже сьогодні два кондуктори не витримали і звернулися до медпункту. Знялися з маршрутів, тиск і так далі. Тому складна ситуація. Підприємству виділяються кошти на заробітну плату, на оплату електричної енергії, але більше ні на що. А є ще ремонт рухомого складу, сплата податків,є платежі, на які підприємство заробляє реалізацією проїзних документів. Тому ми хотіли, щоб хоча б ці десять – це були платна категорія громадян. І це дозволяло б заробити кошти підприємству, щоб заправити той самий тягач, щоб затягнути тролейбус, якщо той зламається на маршруті”.
Центральний ринок – одна з найбільш людних зупинок у Херсоні. Ми поцікавились у водіїв і вони сказали, що ще до 12-ої години вони почали возити до 10-ти пасажирів у салоні автобусів. Говорять, пасажиропотік зменшився.
Андрій – пасажир автобуса:
“Чекав не більше десяти хвилин. Ходять нормально. У даній ситуації такий підхід нормальний”.
Любов Іванова чекає на автобус:
“Буду намагатися менше ходити містом, якось планувати свій час. думаю, все буде нормально”.
Юрій Лях – водій автобуса:
“У нас є начальник Долинський. Інструктаж провів, розписалися, можу он показати копію. ось тут прописано,скільки людей возити. Люди реагують нормально. Якщо кашляють, пропоную вийти, або купити маску”.
Олександр – водій автобуса:
“Поки як їздили, так і їздимо. А поки сказати не можу через увесь цей вірус. Приїду зараз з рейсу і все буде відомо”.
18-го березня на маршрут вийшло 146 автобусів “Херсонкомунтрансервісу”, – сказав його директор Павло Ткаченко. Комунальне підприємство придбало засоби дезінфекції та захисту для свої співробітників. Але тільки до 3-го квітня:
“Були перші конфлікти на 24-му маршруті в Херсоні стосовно того, що розбили скло, були нарікання, що водій просто попереджав, що після 12-ої буде така обстановка, хоча приміське, міжміське сполучення повністю закрите. Відповідно, якщо не більше десяти осіб – це є нерентабельним. Є звернення усіх перевізників міста Херсона,в тому числі комунального підприємства, щоб міська рада підтримала нас у фінансовому плані. Не на оплату праці, а саме на пальне”.
Транспорт обробляється щодня. Засоби дезінфекції закінчуються. Є гостра потреба у масках, -сказала начальниця Херсонського управління транспорту Марина Віркун:
“Виникає негативна реакція у пасажирів та перевізників. Були дзвінки, що люди не могли доїхати на роботу. Їм потрібна наша допомога. Якщо ми дамо гроші на бензин, то вони так само будуть виходити на маршрут”.
Можуть бути зміни у маршрутах автобусів, – сказав Херсонський міський голова Володимир Миколаєнко:
“Зробити акцент на підвоз людей до промисловості, яка працює, до лікарень, які мають функціонувати. Сьогодні запропоновано депутатським корпусом скасувати пільгові перевезення. мені здається, що треба підказати берегти своє здоров’я, своє життя і зайвий раз не виходити на вулицю, не їхати умовно з Шуменського на ХБК. Поки рішення це не прийнято, але позиція від депутатського корпусу звучала”.
https://www.facebook.com/940088992761930/posts/2519660014804812/
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Через конкурс обирають нового менеджера телеканалу “Суспільне Херсон”
- Херсонщина наблизилася до “помаранчевого” рівня епідеміологічної небезпечності
- Понад 300 протоколів склали поліцейські на Херсонщині за час дії “червоної” зони
- Оголошено конкурс на посаду продюсера Суспільне Херсон
- Призначили нового керівника херсонської філії “Суспільного”
Один коментар
всем здоровья! карантин, меры безопасности – это все хорошо. НО сесть в городской транспорт можно теперь только на конечной остановке, на работу мне добираться нужно через весь город, в хорошие времена с пересадками на маршрутках, а сейчас вообще проблема – только такси, что очень и очень накладно выходит. хотелось бы чтоб “конечные” остановки появились дополнительно на время карантина – например, площадь Победы, Корабельная площадь и т.д. или как вариант – разделите длинные маршруты на “части” . НАРОД!! что вы думаете по этому вопросу ??