Дивна ситуація склалася на Рішельєвській вулиці: міські чиновники, виділивши для громадського транспорту цілу смугу, фактично відібрали у велосипедистів можливість їздити по цій транспортної артерії з одностороннім рухом.
Відповідаючи на запит громадської організації «Веловектор», муніципальний департамент транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху зазначив, що в даний час на ділянці Рішельєвській від Грецької до вулиці Пантелеймонівській встановлені дорожні знаки 5.11 «Смуга для руху маршрутних транспортних засобів».
«Згідно з Правилами дорожнього руху України, рух велосипедистів по цій смузі не допускається», – йдеться в документі. Поліція з думкою чиновників згодна і попереджає велосипедистів, які намагаються проїхати по Рішельєвській, про те, що це порушення.
Позиція зрозуміла, однак виникає питання: а як бути велосипедистам? Ті ж правила забороняють їм рухатися по тротуарах. Велодоріжки на вулиці немає. Зараз, намагаючись не порушити ПДР, двоколісні їдуть в середній смузі, що теж заборонено (можна тільки в правій крайній смузі, причому якомога правіше) і небезпечно: велосипедист затиснутий між маршрутками, тролейбусами і автомобілями. В результаті користуватися Рішельєвській володарі великов не можуть.
«Хотілося б, щоб одеський департамент транспорту був більш привітний до всіх учасників дорожнього руху, і до велосипедистів в тому числі, адже практично в кожній одеській родині є в господарстві мінімум один велосипед / самокат / беговел, а ось умов для пересування не стає більше, та й то, що є на сьогоднішній день – знищується недбайливими автовласниками », – каже велоактівіст Юрій Свят.
За його словами, одеські велолюбителі докладуть усіх зусиль, щоб Кабмін вніс відповідні зміни до правил дорожнього руху.
Громадський діяч і транспортний експерт Петро Обухів переконаний, що при правильному проектуванні реконструкції пішохідної зони Рішельєвській (місту вона обійшлася майже в 110 млн грн) проблема не виникла б.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter