Власники підприємств харчової та переробної продукції отримають грошову допомогу на розвиток бізнесу. Про це йдеться у нещодавно затвердженій обласній цільовій програмі Департаменту агропромисловості Херсонської ОДА.
Планується, що цьогоріч на підтримку суб’єктів господарювання витратять 24,7 мільйона гривень. За ці кошти вони мають придбати нову техніку, закупити устаткування для обробки та переробки продукції.
Зазначимо, що сьогодні в області існує 153 підприємства переробної та харчової галузі, але вони потребують оновлення, аби якісно та згідно зі стандартами обробляти продукцію.
Важливість переробної галузі для Херсонщини
Вперше про відновлення переробної галузі голова Херсонської ОДА Юрій Гусєв заговорив під час відправки баржі з кавунами до Києва.
“Херсонщина – лідер серед плодоовочевої продукції як за кількістю, так і за якістю. Близько 1,3 мільйона тонн цієї продукції вирощується щороку. Наші кавуни, дині, помідори сьогодні улюбленці багатьох не лише українських, а й іноземних сімей. Ми повинні працювати над створенням програми розвитку переробки, аби в різних регіонах України та іноземці мали змогу скуштувати найсмачнішу продукцію хоча б у консервованому вигляді”,– каже очільник області.
І справді, агропродукт Херсонщини не витримує такої відстані, спеки і псується. А це вже великий мінус для наших фермерів і їх прибутку. Якщо переробна галузь буде відроджена, то фермери матимуть змогу доставляти херсонські товари на полиці іноземних супермаркетів цілий рік.
Як витрачатимуть 177 млн грн
Програма розвитку харчової та переробної галузі розрахована на шість років і потребує значних затрат, а саме понад 177 мільйонів гривень. Планується, що кошти виділятимуться з обласного, місцевих бюджетів, а також з інших джерел.
Що стосується 2020 року, то на реалізацію пунктів цієї програми витратять 26 мільйонів гривень.
Крім надання кредитів фермерам планується популяризувати продукцію Херсонщини за допомогою промоції. Так, у цьому році створять презентаційний відеоролик «Купуй херсонське». У ньому розкажуть про різноманіття та переваги нашої продукції. На його створення планують витратити приблизно 60 тисяч гривень.
Також розроблять брендбук агропромисловості Херсонщини та відповідний логотип. Їх представлятимуть на місцевих, всеукраїнських та міжнародних “круглих столах” та заходах. Це дозволить розповсюдити інформацію про наш край далеко за теренами країни. Витрати на розробку та друк складатимуть майже 140 тисяч гривень.
Аби туристи одразу знали, що Херсонщина – баштанний край, на в’їздах в нашу область будуть встановлені знаки з логотипом АгроХерсонщина. На три знаки планують витратити майже 90 тисяч гривень.
На думку представників влади та департаменту, це дозволить не лише популяризувати агропродукцію Херсонщини, а й налагодити відносини з закордонними підприємствами для її збуту.
Поліна ДАЙНЕГА
Гривна
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Для аграріїв у Херсоні відбудеться масштабний захід
- На Херсонщині зрошення не подорожчало
- Виробники цибулі півдня України навчались системній експортній діяльності
- Херсонщина почне експортувати агропродукцію до Туреччини
- Після відкриття ринку землі в Україні найдешевша земля буде у Херсонській області