Підвищення вартості проїзду в маршрутних таксі Херсона – одна з найгостріших тем сьогодні. Автоперевізники називають різні цифри – від 5 до 11 гривень. Якою ж є економічно обґрунтована вартість проїзду в маршрутках?
У прямому ефірі одного з місцевих телеканалів голова регіонального відділення Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників Володимир Вишнівський та директор ТОВ «Іскора» Микола Джиганський озвучили своє бачення ситуації.
Зокрема, директор «Іксори», яка обслуговує один міський маршрут, Микола Джиганський попрохав не вплутувати у це рішення політику, а керуватись урядовими відповідними документами.
«Є методика розрахунку тарифу, затверджена наказом Мінінфраструктури, якою і керуються перевізники. У цьому документі є параграф – при підвищенні вартості пального на 10% тариф потрібно переглянути. Якби не було скачка цін на дизпаливо, підвищення мінімальної зарплати і суми податків, то і не виникала б необхідність у збільшенні тарифу. Нічого протизаконного у діях перевізників немає», – сказав Микола Джиганський.
Чи стане ціна у 5 гривень виходом із ситуації для херсонських перевізників, при тому, що кілька фірм заявили про вдвічі більшу вартість? «Затвердження тарифу у 5 гривень було б виходом із ситуації, – впевнений голова регіонального осередку Асоціації автоперевізників Володимир Вишнівський. – Кожен з перевізників розрахував свої видатки, виходячи з такого тарифу, і знав, на чому потрібно зекономити, як зробити роботу підприємства більш ефективною».
Схожі публікації:
- Проїзд на внутрішніх автомаршрутах Херсонщини не буде дорожчати, – Микола Джиганський
- Херсонские автоперевозчики обосновывают повышение тарифа на проезд
- Член исполкома Херсона Путилов считает, что вопрос повышения тарифа в маршрутках должен решаться публично
- В Херсоне будут протестовать против повышения тарифа на проезд
- Члены исполкома Херсона не поддержали повышение тарифа на проезд в транспорте