У важкі часи завжди потрібно робити крок уперед – Юрій Рожков

Херсонський підприємець пригадує, як чотири роки тому над промисловими приміщеннями і складами щоранку і щовечора низько пролітали військові літаки, дрижали вікна, деякі не витримували. Ситуація була непевною після окупації Криму – Херсонщина стала вмить прикордонною територією, і події могли розвиватись дуже швидко.

Тоді у напруженій атмосфері потрібно було сконцентруватись і підтримати родину і колектив: не здаватись, Україна потребує підтримки. Допомогло і вивчення досвіду японської корпорації «Тойота», яка змогла вийти на світовий ринок тільки за 20 років після закінчення Другої світової війни, але посіла лідируючі позиції в автомобілебудуванні. Японці говорять, що не потрібно боятись помилок і робити кроки, шість з яких не матимуть результату, зате сьомий принесе успіх. За таким принципом і побудував політику підприємства Юрій Рожков.

Нині на виробництві задіяні 150 працівників, товари ТМ»Zollex» та «Clime» експортується у 27 країн Євросоюзу.

«Чотири роки тому, як анексували Крим і ситуація на Херсонщині стала дуже напруженою, потрібно було показати нашім працівникам , що ми нікуди не тікаемо, а навпаки будемо робити усе для зміцнення економіки в регіоні. Ми почали закуповувати обладнання, та розвивати виробництво. Багато людей казали, що ти робиш, для чого інвестуєш кошти в регіон, усяке може бути. Але ми зібралися родиною і прийняли рішення – ми патріоти і опускати руки не маємо права. Пройшли роки, і зараз ми виробляємо освіжувачі повітря, очищувачі меблів, засоби для миття рук, посуду, для видалення жиру, грибка тощо під торговими марками “Zollex”, “Clime” та “Vnuki”. Продукція експортується до 27 європейських країн», – розповів бізнесмен Юрій Рожков.

Продукція торгових марок відповідає європейським екологічним вимогам. До того, як починати виробництво, зразки надсилаються до європейських партнерів, які роблять висновок про безпеку товару для людини і навколишнього середовища. Жорстка позиція ЄС має стимулювати і українських виробників до того, аби в технологіях побутової хімії та автомобільної косметики використовувати якнайменше, або взагалі відмовитись від елементів, які шкодять довкіллю.

В Європі діє програма до 2025 року, за якою технологи хімічних виробництв повинні створювати нові рецепти без шкідливих речовин, щоб не втратити ринок. Зараз херсонське підприємство працює над тим, щоб отримати сертифікат ІСО і експортувати продукцію до багатьох країн світу.

Європейські партнери часто відвідують виробництво і перевіряють, чи дотримуються на ньому норми виробництва (умови праці, екологічність, вплив людського фактору). Ми повинні робити усе щоб прививати любов до товарів виробленних в Україні. Тільки так ми зможемо підняти економіку нашої країни – каже Юрій Рожков.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code