На Херсонщині презентовано «Овочеву пошту»

Український проект розвитку бізнес-плодоовочівництва (UHBDP) має а меті розвиток аграрної галузі південного регіону України. В рамках співпраці з ізраїльською програмою MASHAV організований цикл тренінгів від ізраїльських спеціалістів для наших фермерів та одноосібників. Консультанти з Ізраїлю проведуть 3-денні тренінги в Запорізький, Одеській, Миколаївській та Херсонських областях.

Ізраїль – країна, що славиться своїми технологіями, сільським господарством, медициною та ІТ-галуззю. Історичні причини цього підкріплюються сучасною системою освіти, що максимально спрямована формування життєвих навичок: спонукання до творчого мислення, навчальне відношення до помилок, пошук кругу своїх однодумців.

Маркетинг та нетворкінг – основні теми тренінгу «Секрети ділових знайомств та бюджетування» від Якова Гороховського та Наталі Мазур.

Маркетинг – слабка сторона наших фермерів-бізнесменів. Вони добре вирощують якісну продукцію, але невміння обрати оптимальний канал збуту чи швидко зорієнтуватися на ринку часто стає на заваді прибутку. Тож актуальними є відповіді на такі питання: що таке маркетинг і як його застосувати звичайному фермеру? Які додаткові послуги будуть затребувані на плодоовочевому ринку? Наскільки важлива самоосвіта для бізнесу? Навіщо стратегічне планування? Всі ці та багато інших питань були розглянуті в групі учасників. Інтерактивні вправи побудовані для виклику творчих здібностей та виходу за рамки стереотипного мислення.

«Фермер працює для отримання прибутку, тому головна його задача, не виробництво, а продажі! І саме на правильність реалізації власної продукції треба спрямовувати основні сили. Для стійкого бізнесу в аграрній сфері потрібна віра в те, що Ви можете підняти свій бізнес. По-друге, зрозуміти весь бізнес-ланцюжок від насіння до кінцевого споживача і де саме Ви в ньому знаходитися. Розпочати бізнес – це ризик, це продажі, це маркетинг. За всім цим стоїть відповідальність»,- прокоментував Яків Гороховський.

Нетворкінг – система побудови кругу ділових знайомств. Це не просто друзі чи близькі, а саме ті контакти, що стануть у нагоді при розбудові власного бізнесу чи роботи. Для цього треба вміти презентувати себе з кращої сторони, розмовляти про свій бізнес при кожній нагоді, вміти слухати інших, ділитися інформацією та рекомендаціями. Це не так просто, як здається: розказати про себе лаконічно, змістовно, з меседжем про співпрацю, що розрахований саме на цільову аудиторію. Вправи показали, що такі навички потребують практики та вдосконалення.

«Навчитись завжди брати візитні картки та розмовляти про власний бізнес, це стане у нагод. Порівняйте діалоги: « – Як твої справи? – Нормально. – Як твої справи? – Сидів до півночі, шукав інформацію в інтернеті про добрива для томатів.» Це не просто розмова, це інструмент для просування бізнесу. Безкорисна інформаційна допомога іншому – основа налагодження та укріплення ділових зав’язків. Вмійте дякувати та рекомендувати», – повідомила Наталя Мазор.

Спеціально для учасників заходу була презентована програма «Овочева пошта», мета якої, поєднали виробників локальної продукції та споживачів HoReCa. Шеф-повари зробили гастрономічний день з нішевих культур: кольорова картопля, батат, гарбуз, мікрогрін, зелень та ін.

Тренінг в Херсонській області організувала ГО «Земля Таврії», його відвідало 32 фермерів з 6 районів нашої області. Далі тренери прямують до Миколаївської та Одеської областей.
Не шукайте причини, чому «ні», шукайте причини, чому «так».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code