Андрій Гордєєв сьогодні у Верховній раді взяв участь у обговоренні відновлення суднобудівної галузі

Про це голова Херсонської облдержадміністрації розповів на Фейсбуці:

 – 7 лютого у приміщенні Верховної Ради України відбувся круглий стіл на тему «Розвиток суднобудування та судноплавства в Україні», організований міжфракційним об’єднанням «За розвиток річок України».

Захід відбувся за участі віце-прем’єр-міністра України з питань євроінтеграції Іванни Климпуш-Цинцадзе, міністра інфраструктури Володимира Омеляна, народних депутатів України, послів країн ЄС, представників міністерств, представництв ЄС в Україні, міжнародних установ, IFC, EBRD, голів обласних та районних адміністрацій, науковців.

Для нас важливо зменшити податкове навантаження та стимулювати підприємства галузі, а також ввести світові стандарти регулювання плавання внутрішніми водами та покращити фінансування галузі в цілому.

Для області, через яку проходить головна водна артерія України, було б доцільно розвивати перевезення водним транспортом, враховуючи необхідність розвантаження автомобільних доріг від великовагового транспорту із зерновим вантажем. З цією метою ми активно співпрацюємо з підприємством «НІБУЛОН», яке побудувало в області 2 зернові термінали й відродило пасажирські перевезення річковим транспортом.

Використання потенціалу транскордонних річок, таких як Дніпро, забезпечить сполучення з європейськими країнами басейну Балтійського моря. Зокрема, перспективним є впровадження річкового транспортного коридору за маршрутом Херсон – Мозир (Білорусь). Потенціал р. Дніпро дозволяє поновити повноцінну роботу суднохідного шляху Е-40 та річкові перевезення за маршрутом Балтійське море – Гданськ – Дніпро – Чорне море, здійснити впровадження контейнерних перевезень (у тому числі рефрижераторних) та навалочних вантажів по р. Дніпро до Республіки Білорусь (Нижні Жари, Мозирь) (потенційний вантажооборот до 25 млн. тонн в рік).

На теперішній час актуальним завданням є не лише оновлення існуючої портової інфраструктури нашої області, а й підвищення ефективності організації їх виробничої діяльності. Адже серед країн Чорноморського регіону Україна володіє однією з найпотужніших портових інфраструктур, але її технічний стан наразі не є задовільним.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code