Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Анатолій Гриценко не згоден із реакцією мінінфраструктури на трагедію у Харкові

Анатолій Гриценко на Фейсбуці виклав своє бачення того, яким чином можна було б хоч трохи покращити ситуацію на дорогах України, аби трагедії, подібні до тієї, що сталася у Харкові відбувалися якомога рідко:

 – Влада повинна думати, а не рефлексувати одноклітинно.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян зреагував на ДТП у Харкові. Зреагував емоційно-одноклітинно – зменшити максимальну швидкість у містах до 50 км/год. Як на мене, рішення абсолютно не зважене і хибне.

Міністр має знати, що людей на дорогах міст убивають не через швидкість руху 51-60 км/год, а з інших причин: через грубі порушення правил дорожнього руху/куплені права, алкоголь/наркотики, безбашенне “мажорство” – коли вулицями міст гасають на швидкості 150-180 км/год, не звертаючи уваги на світлофори і подвійні лінії, врешті – через незадовільний технічний стан доріг. Ці причини треба викорінювати, пане міністре! Так, це важче, тут потрібна системна копітка робота. Набагато легше закупити і розставити на дорогах мільйон знаків “50”. Але – то не змінить ситуацію на краще.

Там, де щільний рух пішоходів, де дитсадки чи школи, там і зараз встановлено жорсткіші обмеження швидкості до 30 км/год, дорожніми знаками плюс “лежачими поліцейськими”. Навіщо 50 по всьому місту? Щоб провокувати мільйони нормальних водіїв на щоденні порушення, штрафи?

Нагадаю, 40 років тому вздовж лінії швидкісного трамваю на Борщагівку можна було їздити на швидкості не 60, а 80 км/год – зараз стоїть знак “60”, але їздять як їздили. А вздовж Дніпра, чи на Столичному шосе, на проспекті Бажана – там завжди потік машин іде на швидкості 100-120 і це нормально на такій якості траси, так там піднімати планку треба, а не опускати її до 50, хіба не так? Яка Ваша думка?

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН